Aneka koleksi produk EMAS PublicGold dan PublicDinar

Saturday 3 December 2011

Syarikat Public Gold


Di sini saya ingin berkongsi dengan anda tentang latar belakang syarikat yang kini telah menjadi suatu fenomena baru di malaysia iaitu Public Fine Gold International Sdn Bhd. juga merupakan syarikat pertama di Malaysia yang memberi peluang kepada seluruh rakyat Malaysia untuk memiliki aneka produk emas dan perak khas sebagai suatu pelaburan jangka masa panjang yang menguntungkan dan mudah diperolehi dan yang paling istimewa adalah Public Gold merupakan satu-satunya syarikat pembekal emas dan perak yang menjual segala produk mengikut harga semasa dunia dan dikemaskini setiap 20 minit!!!

Saya dengan berbesar hati ingin mempelawa anda untuk membaca dan memahami dengan lebih mendalam dan jelas melalui Slide Show latar belakang syarikat Public Gold seperti di bawah.

Bak kata pepatah lama " tak kenal maka tak cinta ". Bila sudah kenal barulah kita boleh perolehi satu keyakinan yang mantap terhadap kredibiliti sesebuah syarikat ataupun individu yang ingin kita jalinkan suatu urusan perniagaan dengannya.

Di harapkan melalui slide show yang sangat lengkap dan jelas ini maka anda dan saya fizurro selaku admin laman ini dapat menjalinkan suatu hubungan kerjasama samada sebagai pembeli dan penjual ataupun sebagai rakan pengedar dibawah satu rangkaian Fizurro24K khasnya.


Pelaburan Emas dan Silver bersama Public Gold

" Emas masih merupakan simpanan kekayaan yang unggul. 
  Ia adalah satu-satunya wang yang benar di dunia dan 
  jumlahnya amat sedikit " 
Mark Nestmann, Penulis
                                                                                                                                                              
                                                                                   

No comments:

Post a Comment